- -25%
Wybierz grę lub książkę do 15 zł Sprawdź
Zaloguj się
Jesteś nowym klientem?
Załóż konto w naszym sklepieKoszyk
-
Menu
close
- Strona główna
- addWiek: do 2 lat
- addWiek: 3-5 lat
- addWiek: od 6 lat
- Umiejętności
- addDla rodzica
- addKapitan poleca
- Nowości
- Bestsellery
- Promocje
- Blog
Zaloguj się
Jesteś nowym klientem?
Załóż konto w naszym sklepieUmiejętności:
Umiejętności:
Licz dobrze, bobrze. Gra matematyczna
Kto pierwszy zbuduje tamę?

Darmowa dostawa od 200 zł

Darmowa dostawa od 200 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 41,93 zł
Zabawa matematyczna dla przedszkolaków
„Licz dobrze, bobrze” (3–6 lat) to gra matematyczna dla przedszkolaków, które dołączają do ekipy pomysłowych bobrów i ścigają się z innymi graczami, układając tamę. Przy okazji ćwiczą liczenie w zakresie 1–20 i umiejętność myślenia logicznego.
Gracze mają do wyboru dwie rozgrywki: do 10 lub 20. Z pomocą planszy ze wskazówką losują belkę drewna i kombinują, jak ją ułożyć, by jak najszybciej powstała tama. Dzięki żetonom specjalnym mogą zdecydować, jakiej długości belki potrzebują. Wygrywa ten, ko pierwszy ułoży trzy poziomy tamy.
Metoda STEM w praktyce
Gra „Licz dobrze, bobrze” jest oparta na metodzie STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), wykorzystującej nowe podejście do uczenia się, które rozwija umiejętność myślenia logicznego, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się.
Doskonalenie kompetencji przyszłości
Gracze kształtują nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym kompetencje przyszłości, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.
Plansze i żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Ilustratorka
Katarzyna Nowowiejska – ilustratorka, tworzy obrazy do filmów animowanych, aplikacji mobilnych i książek.
Ma logo 'CE', jest oznaczony symbolem 'nieprzeznaczony dla dzieci poniżej 3 roku życia' ; Ryzyko połknięcia małych elementów. Przed podaniem dziecku zabawki należy usunąć opakowanie z folii termokurczliwej. Opakowanie należy zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje.Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
W serii:
-
ISBN: 590-49-05917-37-9
- Data wydania: lipiec 2023
- Zawartość: 4 plansze do budowy tamy + 24 żetony bobrów + 74 dwustronne belki drewna, plansza ze wskazówką do losowania + instrukcja
- Ilustrator: Katarzyna Nowowiejska
- Producent: Edgard Mariusz Jachimczuk ul. Belgijska 11, 02-511 Warszawa. Tel. +48 22 853-11-38, e-mail: sklep@edgard.com.pl
Opis
- Zawartość
- 4 plansze do budowy tamy + 24 żetony bobrów + 74 dwustronne belki drewna, plansza ze wskazówką do losowania + instrukcja
- Data wydania
- lipiec 2023
- Ilustrator
- Katarzyna Nowowiejska
- Fizyczny
- 1
- Wiek
- 3-6 lat
- Umiejętności
- Dodawanie i odejmowanie
Myślenie logiczne
Nauka liczenia
Pamięć - Kategoria wiekowa
- 3-6 lat
Inne w serii

- -25%
- Top
Potwory Głodomory. Gra na liczenie
Umiejętności:


- -25%
Zakodowany zamek. Gra na kodowanie
Umiejętności:


- -50%
Zabawy z liczeniem. Rysuję i zgaduję
Umiejętności:

Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili także

- -20%
Gimnastyka języka. Zabawy logopedyczne
Umiejętności:


- -30%
Zabawy logiczne dla ucznia. Wyd. 2
Umiejętności:


- -25%
Baw się i ucz! Angielski dla ucznia
Umiejętności:


- -25%
- Nowy
- Top
EDUseria. Tabliczka mnożenia. Gra karciana
Umiejętności:

Polecamy również

- -25%
Sylaba do sylaby. Gra edukacyjna
Umiejętności:


- -30%
- Top
Miś i pszczoły. Gra kooperacyjna
Umiejętności:


- -25%
Zakodowany zamek. Gra na kodowanie
Umiejętności:


- -25%
- Top
Joga dla dzieci. Trening ciała i umysłu
Umiejętności:


- -25%
Polska. Gra edukacyjna. Edycja specjalna
Umiejętności:


- -30%
Bazgraki czytają. Gra edukacyjna
Umiejętności:


- -25%
Leśne harce. Zabawy logopedyczne
Umiejętności:


- -25%
Litera do litery. Gra edukacyjna
Umiejętności:


- -20%
Jedzonko. Układanka kreatywna
Umiejętności:


- -25%
Sylaba do sylaby. Gra edukacyjna
Umiejętności:


- -50%
Na tropie zwierząt. Smart bingo. Gra edukacyjna
Umiejętności:





