• -10%
  • Zapowiedź
-10%
Wiek: 4-99 lat

Umiejętności:

  •  Kreatywność
  • Kodowanie
  • Koncentracja
  • Myślenie logiczne

Zakodowany zamek. Gra na kodowanie

Podstawy programowania dla najmłodszych!


  • ISBN: 590-36-99821-04-6
  • Data wydania: wrzesień 2020
  • Zawartość: plansza, żetony, karty, instrukcja
  • Autor: Hubert Bobrowski
  • Ilustrator: Justyna Hołubowska-Chrząszczak
40,57 zł
36,51 zł

Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów, i przeżyj wspaniałą przygodę! Poczuj moc drużyny i prześcignij ducha!

Zakodowany zamek to gra kooperacyjna, w której wcielicie się w sprytnego czarodzieja i opracujecie strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznacie język znaków i symboli graficznych, wykorzystacie pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów. 

Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania dla dzieci bez użycia komputera. Zadaniem uczestników jest układanie odpowiednich sekwencji kart, które doprowadzą czarodzieja prosto do poszukiwanych skarbów. Dzieci poćwiczą przy tym tworzenie komunikatów i algorytmów. Rozwiną myślenie logiczne, kreatywność i nauczą się skupienia na zadaniu i umiejętności współpracy, w celu opracowania strategii wygranej.

Zakodowany zamek od najmłodszych lat pozwoli ćwiczyć zdolności niezbędne zawodowym programistom. Koncentracja, cierpliwość, wytrwałość to kluczowe umiejętności w kształtowaniu drogi zawodowej. Zamiast pamięciowego przyswajania informacji, wszystko opiera się na wykorzystywaniu myślenia i eksperymentowania oraz kreatywności.

Atutem gry Zakodowany Zamek jest wykorzystywanie STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths) – nowego podejścia do nauki, integrującego nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę. Wszystko to dla rozwoju umiejętności myślenia logicznego, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy. 

Okiem Eksperta

Oryginalna gra kooperacyjna o interesującej fabule i intrygującej szacie graficznej, wprowadzająca w podstawy programowania oraz tworzenia algorytmów. Podczas nabywania umiejętności kodowania gracze współpracują ze sobą, doskonaląc kompetencje społeczne i cyfrowe – kluczowe w nowym społeczeństwie informacyjnym. Wartościowa pomoc dydaktyczna dla nauczycieli edukacji początkowej oraz emocjonująca gra rodzinna o walorach integrujących.

dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej www.mamtemoc.edu.pl

Atrakcyjność gry podnoszą barwne ilustracje Justyny Hołubowskiej-Chrząszczak, które przyciągają uwagę najmłodszych i zachęcają do zabawy w kodowanie. W pakiecie plansza, 32 żetony i 35 kart. Wszystkie elementy zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę i wytrzymałość podczas rozgrywek.

W serii:

Przeczytaj 0 opinie na temat tego produktu.
Podziel się ze znajomymi

Korzystając z naszej strony, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć