- -30%
- Top
Z kodem MAJÓWKA gry do zabawy na dworze 35% taniej! SPRAWDŹ
Zaloguj się
Jesteś nowym klientem?
Załóż konto w naszym sklepieZaloguj się
Jesteś nowym klientem?
Załóż konto w naszym sklepieKoszyk
-
Menu
close
- Strona główna
- addO Kapitanie
- addWiek: do 2 lat
- addWiek: 3-5 lat
- addWiek: od 6 lat
- addDla rodzica
- addKapitan poleca
- Nowości
- Bestsellery
- Promocje
- Blog
Umiejętności:
Umiejętności:
Znajdź to! W domu
120 zabaw na każdą porę roku!
Darmowa dostawa od 200 zł
Darmowa dostawa od 200 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 27,93 zł
Łap wskazówki, rusz po skarb i podejmuj wyzwania!
Znajdź coś różowego, coś okrągłego lub coś, co wydaje dźwięki, zbuduj dla siebie kryjówkę lub fort, stwórz obraz z odcisków dłoni pomalowanych farbą, wymyśl muzyczną zagadkę, nucąc tylko dźwięki i sprawdź, w ilu krokach o długości stopy mogą dojść z łazienki do kuchni!
Znajdź to! W domu to zestaw 120 zabaw, które idealnie wypełnią wolny czas, gdy nie można wyjść na dwór – w czasie niepogody, choroby lub długich zimowych wieczorów. Sprawdzą się również w codziennej zabawie, na urodzinowym przyjęciu czy w czasie odwiedzin przyjaciół lub rodziny. Dzięki nim dzieci spędzą wartościowy czas bez ekranów, a przy okazji rozwiną kreatywność i myślenie logiczne.
W zestawie znajduje się 60 misji, czyli haseł z obrazkami do poszukiwania skarbów, oraz 60 wyzwań, które można realizować w pojedynkę lub zespołowo. Hasła na żółtej stronie kart są łatwiejsze, a na turkusowej – nieco trudniejsze, dzięki temu szanse na jak najszybsze znalezienie skarbów mają zarówno maluchy, jak i starszaki.
Wyzwania zostały podzielone tak, aby rozwijać zainteresowania i mocne strony dzieci. Są więc zadania dla konstruktorów, artystów, sportowców i uwielbiających wymyślać historie. Przy każdym z czterech typów wyzwań umieszczono informacje, które pomysły wymagają brudzenia rąk, a które użycia tylko wyobraźni i wskazywania elementów.
Znajdź to! W domu to świetny sposób na angażującą rozrywkę, która odciągnie dzieci od ekranów, a rodzicom da chwilę odpoczynku, a także pozwoli spędzić wartościowy czas z całą rodziną!
W serii:
-
ISBN: 978-83-67816-08-3
- Data wydania: październik 2023
- Zawartość: 70 kart, notatnik tropiciela, instrukcja
- Autor: Izabela Gołaszewska
- Ilustrator: Aksinnia Semyanikhina
Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
feedback Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Dziękujemy za Twoją ocene!
Twoja recenzja nie może być wysłana
Opis
- Zawartość
- 70 kart, notatnik tropiciela, instrukcja
- Data wydania
- październik 2023
- Autor
- Izabela Gołaszewska
- Ilustrator
- Aksinnia Semyanikhina
- Fizyczny
- 1
- Wiek
- 4-8 lat
- Umiejętności
- Kreatywność
Myślenie logiczne
Wyobraźnia - Kategoria wiekowa
- 3-6 lat
od 6 lat
Pliki do pobrania
Dodatkowe wyzwania i karty
Pliki do pobrania (2.35M)Inne w serii
- -20%
- Top
Polska. Gra edukacyjna. Edycja specjalna
Umiejętności:
- -20%
Licz dobrze, bobrze. Gra matematyczna
Umiejętności:
Klienci, którzy kupili ten produkt, kupili także
- -20%
Angielski. Pierwsze słowa. Gra Loteryjka
Umiejętności:
- -20%
Kto mieszka w ogrodzie? Dotknij i przesuń
Umiejętności:
- -60%
Księga niemieckich słówek (miękka okładka)
Umiejętności:
Polecamy również
- -20%
Na tropie zwierząt. Smart bingo. Gra edukacyjna
Umiejętności:
- -20%
Na tropie angielskich słówek. Gra edukacyjna
Umiejętności:
- -20%
- Top
Żaby czy kraby? Gra matematyczna na mnożenie
Umiejętności:
- -20%
- Top
Polska. Gra edukacyjna. Edycja specjalna
Umiejętności:
- -20%
Sylabuję i główkuję. Gra edukacyjna
Umiejętności:
- -20%
- Top
Czytam i układam słowa. Zestaw sowa. Układanka literowa
Umiejętności:
- -20%
- Top
Potwory Głodomory. Gra na liczenie
Umiejętności: