Kapitan Nauka Memory na 3 sposoby Zabawy podwórkowe
Wiek: 2+, 4+, 6+

Umiejętności:

  • Koncentracja
  • Orientacja przestrzenna
  • Pamięć
  • Spostrzegawczość

Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby. Zabawy podwórkowe 2+, 4+, 6+

Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+

  • ISBN: 978-83-7788-566-6
  • Data wydania: marzec 2017
28,48 zł

To nie jest zwykłe memory!

Memory na 3 sposoby Zabawy podwórkowe to trzy warianty gry o rosnącym stopniu trudności, które wciągają do zabawy dzieci w każdym wieku i o różnym temperamencie.

Memory na 3 sposoby Zabawy podwórkowe to trzy warianty gry o rosnącym stopniu trudności, które wciągają do zabawy dzieci w każdym wieku i o różnym temperamencie.

Pamięć 2+ Zapamiętaj, gdzie leży drugi element z pary!

Spostrzegawczość 4+ Odkryj czym różnią się ilustracje!

Refleks 6+ Jako pierwszy odnajdź 3 różnice!

Trwałe, duże karty o wymiarach 11x11 cm bez problemu chwyci w rączki nawet dwulatek. Zachwycające ilustracje Katarzyny Urbaniak przybliżą dzieciom najpopularniejsze zabawy podwórkowe takie jak: gra w klasy, kapsle, ciuciubabkę i zachęcą do międzypokoleniowych zabaw na powietrzu.

Kto podczas gry w chowanego znalazł kryjówkę w krzakach? Jak gra się w kapsle? Kogo złapie ciuciubabka? Gra z pięknymi ilustracjami odkryje przed dziećmi ponadczasowe zabawy z podwórka!

 

wiek: 2-9 lat

liczba graczy: > 2

czas gry: 20 min

Grę polecają:

 

W serii:

Memory na 3 sposoby Co robimy? Nowa Edycja
Memory na 3 sposoby Zwierzyniec Nowa Edycja
Memory na 3 sposoby Świat baśni

Obejrzyj recenzję:

 

Przeczytaj 0 opinie na temat tego produktu.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć